zaterdag 30 augustus 2014

Kopen van telefoonhoesjes - welke is goed?


Hoesjes voor mobiele telefoons zijn gemaakt om je gsm tegen schade te beschermen, zoals vallen, stoten en krassen.

Je hebt vele verschillende soorten smartphonehoesjes. Zo heb je bijvoorbeeld flipcovers, dat zijn “boekjes” en je hebt ook in een verticale vorm waar je de flap verticaal open doet. Achterklepjes en inschuif hoesjes zijn ook bekend. Deze hoesjes zijn vaak niet meegeleverd bij een nieuw toestel, maar worden apart verkocht.

Het groter worden van de smartphone is voor velen een probleem. Vooral voor de mannen, die doen immers hun mobieltje in de broekzak. De trend is een steeds groter scherm waar je facebook en andere apps op kunt gebruiken. Zo wordt er weleens een hoesje bij aanschaf meegeleverd om de telefoon aan je riem vast je maken. Vele mannen zullen er zeker blij mee zijn.

Men gebruikt een telefoonhoesje lang niet alleen maar voor het beschermen van de smartphone meer. Deze groep mensen zijn vaak de jongeren die liever een leuke telefoon hebben dan een goed beschermde, maar dikke omhulsel om de telefoon heen. Voor deze groep consumenten is dus een mooie uitstraling het belangrijkste. Voor de wat volwassenere mensen zijn er mooie lederen hoesjes. Vaak wel imitatie leder, maar van de kwaliteit sta je toch wel versteld van. Als je weleens koopt op het internet, zul je versteld staan van de vele soorten telefoonhoesjes. Vaak in de winkel van een stad vind je toch minder leuke hoesjes, omdat de winkel ruimte beperkt is en richten ze meestal op de standaard uiterlijk telefoonhoesjes.

Hoesjes voor de telefoon worden niet alleen gemaakt door de telefoon bedrijf zelf. Vaak tijd er talloze bedrijven die accessoires maken voor smartphones. Wat ik gemerkt heb is dat het verschil in kwaliteit van hoesjes van een officiƫle dealer of van een derde partij accessoires webwinkel weinig verschilt. Het grote verschil is de prijs. In de winkel van de officiƫle merk, betaal je gauw een bedrag voor een etentje voor twee voor een telefoon hoesje. Gelukkig zijn er online winkels waar je tegen een leuke prijs een heel leuk hoesje kan bestellen.

Ik vind het belangrijk dat een telefoonhoesje goed beschermd is tegen krassen, omdat ik eigenlijk het toestel nooit laat vallen. In de jaren dat ik een mobiel gebruik, is het nooit voorgekomen dat ik hem heb laten vallen, dus in dat opzicht ben ik erg voorzichtig mee en gebruik ik een dun hoesje die me aanspreekt. Zo bescherm ik de telefoon toch tegen krassen en heb ik een leuke cover.


Als je nog op zoek bent naar een leuk telefoonhoesje, moet je een kijkje nemen op de website van Gajetto. Ze zijn een klein webwinkel met veel leuke hoesjes voor iedereen. Ook hebben ze een goede kwaliteitscontrole zodat alle hoesjes die ze verkopen van goede kwaliteit zijn.

Al mijn hoesjes komen daar vandaan en ik ben zeer te spreken over My-iCover.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.