zaterdag 30 augustus 2014

Heb je een telefoonhoesje nodig voor je smartphone?


Ben je weleens bij mensen thuis geweest waar ze de afstandsbediening met folie bedekken? Of zelfs de bankstellen bedekken met plastic, niet omdat het oude bankstellen zijn, maar om het schoon te houden. Deze mensen zullen gegarandeerd ook een stevig hoesje hebben voor hun mobieltje.


Mensen houden van gadgets, sommige mensen zullen alles aan doen om deze apparaten schoon te houden, dat ze altijd net zo nieuw blijven als het toen aangeschaft is. Daar is helemaal niets mis mee. Ik ben blij dat er nog mensen zijn die waarde hechten aan zijn spullen en niet alles zien als wegwerp artikelen.




Nu de vraag:


Heb ik een telefoonhoesje nodig?


Het antwoord is voor ieder anders. Ik ben zelf iemand die niet vaak iets uit mijn handen laat vallen en ben van mening dat ik toch een hoesje nodig heb voor de paar keer dat het toch gebeurt. Ik ben ook iemand die het erg zonde zou vinden als mijn gsm kapot zou vallen. Ik koop nooit een verzekering bij mijn nieuwe telefoon, dus ik vind het persoonlijk voor mezelf wel nodig.


Er zijn mensen die een duur toestel kopen en gelijk verzekeren tegen diefstal en alle soorten schade.

Ik heb ooit een vriend gezien die zijn iphone liet vallen. Aan zijn gezicht af te lezen vond hij het niet erg. Ik vroeg hem of hij het niet zonde vond als hij stuk zou gaan. Zijn antwoord was: Dan ga ik naar de winkel en krijg ik gelijk een nieuwe mee.

Je zou denken, iedereen moet zijn toestel verzekeren. Als je uitrekent hoe duur het eigenlijk wel niet is, zal je toch 2 keer nadenken. Het aanschaffen van een verzekering is soms na 2 jaar 1,5 keer duurder, dan dat je een toestel koopt zonder verzekering. Dus met andere woorden: Als je voorzichtig bent met je smartphone, hou je een flinke zakcentje aan over.


Natuurlijk zijn er ook mensen bij die gewoon alles laten vallen, die zullen er goed aan doen om gewoon een verzekering te nemen.


Verschillende soorten iPhone hoesjes


Je hebt hoesjes die je telefoon extreem goed beschermen, dat je niet bang hoeft te zijn voor val schade. Ook heb je design telefoonhoesjes waar de focus ligt op het model en de print.


Ik zelf hou van leuke smartphone hoesjes met een leuke print en niet al te dik. Zoals ik al zei, ben ik niet iemand die mijn telefoon rond laat slingeren en zelden laat vallen. Zo bescherm ik wel mijn telefoon tegen krassen en lichte stoten. Altijd beter dan geen hoes denk ik maar. De telefoon wordt er niet dikker van en daar gaat het mij ook om.


Als je een hoesje zoekt, koop ze dan online. Bijvoorbeeld bij www.my-icover.nl

Het is een betrouwbare webshop met een grote aanbod hoesjes.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.